Azoknak a nagyvállalkozóknak,
akik a korlátlan növekedés informatikai akadályait
gyorsan, egyszerűen és véglegesen
szeretnék felszámolni
Energiát nem spórolva kerülgeted a céged növekedése elé görgetett akadályokat,
vagy végleg felszámolod őket?
Tartós növekedést csak a növekedésük hajtóerejével és gátjával tisztában lévő vállalatok képesek produkálni. Ahhoz, hogy a vezetők tisztában legyenek a szervezet erősségeivel és gyengeségeivel, elengedhetetlen egy átfogó informatikai rendszer működtetése.
Mindenképp olvass tovább, ha a következő 5 kérdésből legalább háromra „nem” a válaszod!
Használnak-e a cégednél integrált vállalatirányítási rendszert?
Tudod-e, mely termékeid adják vállalkozásod bevételének legnagyobb százalékát?
Meg tudod-e nevezni, pontosan mely ügyfeleid adják a vállalkozásod megrendeléseinek legnagyobb százalékát?
Meg tudod-e nevezni a tavalyi év alapján, mi a legnagyobb versenyelőnye avagy hátránya a vállalkozásodnak?
Megbecsülted-e, Te és a munkatársaid évi mennyi időt spórolhatnak meg egy integrált rendszer bevezetésével?
Az eredmények tudatos tárolása és elemzése nélkül lehetetlenné válik a növekedési potenciál maximális kihasználása.
Hogyan helyezd céged korlátlan növekedését
biztos informatikai alapokra ?
A LIBRA6i Integrált Informatikai Rendszer biztosítja, hogy a felhasználó valamennyi feldolgozását megvalósító, egységes információs rendszert használjon, s egyúttal az egész vállalatra kiterjedő integrációt valósítson meg.
A LIBRA6i egyszerre teremti meg mind a különböző vezetői információs funkciók, vezetői döntés-támogató funkciók, mind pedig a különböző alrendszerekben keletkező üzleti tranzakciókat feldolgozó funkciók integráltságát.
Kiknek készült a Libra6i?
A LIBRA6i kifejezetten a nagyvállalatok szoftverigényeinek megfelelően készült, legalább 20 egyidejű felhasználó kiszolgálására.
Milyen előnyöket nyújt vállalkozásodnak a Libra6i?
1) Cégedre szabott rugalmasságot biztosít
A LIBRA6i egyik legfőbb jellemzője a rugalmasság: az egyes programok (modulok) tetszőleges összeállításban használhatók az adott szervezet igényei szerint 20-120 gépből álló hálózaton, akár több telephelyen is.
2) Teljes rendszer szinten működő együttműködést nyújt
A LIBRA6i rendszerben a feldolgozás egyes lépései úgy adják tovább az információt az azt követő lépéseknek, hogy közben nem változik az eszköz (pl. nincs szükség floppy diszkre, stb.), nincs többszörös adatbevitel. A LIBRA6i rendszerben az egyes alrendszerek egyrészt szorosan együttműködnek, egymásra épülnek, másrészt pedig ugyanazon adatokat használják, azaz egységes vállalati adatbázist használnak.
3) Teljes megbízhatóságot, magas fokú biztonságot garantál
Az Oracle adatbázis-kezelő csúcstechnológiája a biztosíték arra, hogy olyan programbeli sajátosságok, mint újragyűjtés, adatbázisok helyrehozatala a LIBRA6i-ben ismeretlen fogalmak. Az adatbázis-kezelő rendszer eredendően biztosítja a tranzakciók védelmét. A LIBRA6i rendszer által készített ún. "online" teljes mentésért felelősséget vállalunk, de a rendszer felépítéséből adódóan igen sokféle eszközzel és eljárással készülhet mentés.
A LIBRA6i esetében adatvesztés, vagy programhiba miatt adat-visszatöltési igény még nem fordult elő!
Vegyük sorra a további,
LIBRA6i rendszer mellett szóló érveket
4)
ISO 9002 minősített bevezetési támogatás és oktatási rendszer
Nemzetközi és hazai díjak, elismerések
100%-os magyar jogszabályi és alkalmazástechnikai megfelelés
Honos fejlesztés, hazai fejlesztőkkel, hazai felhasználók számára
Felhasználóbarát fejlesztési politika
5)
Több adatbázis kezelése (Multi)
Hálózati és egyedi futtatási lehetőségek
Nyílt adatbázis kapcsolat idegen rendszerekhez On-line, és batch kapcsolatokkal
6)
Teljes körű vállalatirányítási funkció kínálat
Controlling és Cash-Flow támogatás
Tetszőleges funkciócsokrok összeállítása
Magyar és külföldi gazdálkodási paraméter beállítási lehetőség
Folyamatosan kezelt terv, költségvetési előirányzat, utókalkuláció
Paralel (pl. idegen) könyvelési számlatükör kezelése
Időszakonkénti, független számlatükör és paraméterezés
Korlátlan számú párhuzamos gazdálkodási, könyvelési időszakokra történő rögzítés, lekérdezés
7)
Modul-rendszerű felépítési lehetőség
Szektor és ágazat független alkalmazási mód
Központi és funkcionális archiválási lehetőség
Többszintű, felhasználóhoz kötött jogosultsági rendszer
Output választási lehetőség további feldolgozáshoz, kommunikációhoz: nyomtatható file, szöveg file, excel tábla, PDF, stb.)
Felhasználó által definiálható menüstruktúra és felépítés
Átláthatóság és követhetőség a funkciók és modulok között a teljes bizonylati úton
Milyen üzleti folyamatokban segít a LIBRA 6i?
Főkönyv
Kontrolling
Vevői és szállítói folyószámla
Bank és pénztárcsomag kezelése
Közszolgáltatók számlázása
Fogyasztói kapcsolatok
Ügyfélszolgálat, hibabejelentés
Házi pénztár kezelés
Vevői és szállítói számlázás
Készletgazdálkodás
Rendelések nyilvántartása, kezelése
Tárgyi eszköz nyilvántartás és értékcsökkenés elszámolás
Kereskedelmi tevékenységek ellátása
Projektvezetési feladatok támogatása
Gazdasági kapcsolatok kezelése, szerződés-nyilvántartás
Beruházások kezelése
Erőforrások kezelése
Bérszámfejtés
Humán erőforrás gazdálkodás
Vezetői Információs Rendszer
„Mindenki tud kezelni egy ilyen sokoldalú,
bonyolultnak tűnő rendszert?”
Ez a kérdés a legtöbb ügyfelünkben felmerül, amikor először találkozik egy összetett ügyviteli szoftverrel. A válasz: megfelelő előkészítés, betanítás után igen.
A Libra6i szoftverek legfontosabb előnye, hogy az eddig különböző programokban, papíron és elektronikusan elvégzett funkciókat csokorba gyűjti, és egyszerűen, egyidejűleg látja el. Így nem megnehezíti, hanem jelentősen megkönnyíti és meggyorsítja a munkát.
A szoftver bevezetésén túl használatának betanítását és a felmerülő problémák megoldását is vállaljuk.
Mennyibe kerül a Libra6i rendszer bevezetése?
Egy szoftver bevezetésének, a használat betanításának költsége jelentősen függ a vállalat méretétől, a kért modulok számától és a rendszer használóinak számától. Ezért árajánlatunkat mindig cégre szabottan készítjük el.
A kiszállás költségeit átvállaljuk helyetted
A kiszállás költségeit bármely szoftver vásárlása esetén a garancia érvényességének idejére átvállaljuk.
Garancia
Minden szoftver működésére teljes körű, helyszíni garanciát vállalunk. Ez a LIBRA6i esetében 1 év.
Plusz!
Teljes körű ügyfélszolgálat
Cégünk a szoftver értékesítésén túl
a szoftver cégre igazítását,
gyors betanítását,
folyamatos karbantartását,
a hibák javítását,
a szoftver későbbi követését is vállalja.
A bevezetett rendszerek működtetése alatt folyamatos kapcsolatban állunk a megrendelővel. Mindig ügyfeleink rendelkezésére állunk kérdések, problémák felmerülése esetén.
Ajánlatkérés, ingyenes DEMO és konzultáció
Ne habozz céged hatékonyságának növelésébe fektetni!
Amennyiben a szoftverekkel kapcsolatban kérdésed merült fel, készséggel állunk rendelkezésedre. Kattints az ajánlatkérés menüpontra, ahol azonnal
kérheted ingyenes DEMO szoftver postázását,
felteheted kéréseidet,
ingyenes konzultációs időpontot egyeztethetsz,
árajánlatot kérhetsz bármely szoftver bevezetésére.