Kis- és középvállalkozóknak, akik gyorsan, tudatosan és hatékonyan
szeretnének reagálni a cégüket érő összes kihívásra
Te hogyan reagálsz a cégedet érő kihívásokra?
Cégedet csak akkor manőverezheted sikeresen a buktatókkal és konkurenciával telített versenyben, ha az előző évek eredményeiből le tudod vonni a megfelelő következtetéseket.
Mindenképp olvass tovább, ha a következő 5 kérdésből legalább háromra „nem” a válaszod!
Használnak-e a cégednél integrált vállalatirányítási rendszert?
Tudod-e, mely termékeid adják vállalkozásod bevételének legnagyobb százalékát?
Meg tudod-e nevezni, pontosan mely ügyfeleid adják a vállalkozásod megrendeléseinek legnagyobb százalékát?
Meg tudod-e nevezni a tavalyi év alapján, mi a legnagyobb versenyelőnye avagy hátránya a vállalkozásodnak?
Megbecsülted-e, Te és a munkatársaid évi mennyi időt spórolhatnak meg egy integrált rendszer bevezetésével?
Az eredmények és kudarcok tudatos vezetése és elemzése nélkül gyakorlatilag lehetetlen a rugalmas, azonnali reagálás a cégedet érő kihívásokra.
Hogyan növeld gyorsan és egyszerűen céged
rugalmasságát, ezáltal versenyképességét?
A mai, gyorsan változó üzleti környezetben a kis- és közepes vállalkozásoknak olyan vállalati megoldásra van szükségük, amely egyetlen forrásból biztosítja mind a stratégiai, mind az operatív döntések meghozatalához szükséges információkat.
Ezt nyújtja a LIBRA3S, amelyet a hazai kis- és közepes vállalkozások igényeinek megfelelően, ugyanakkor egyedi cég szinten is testre szabhatóan került kialakításra.
A LIBRA3S gyors, részletes és teljes körű információt nyújt a vállalatok döntéshozóinak. Segítségével cégednél még jobb döntések születnek, ami hosszú távon komoly versenyelőnyt jelent a piacon, így nagyobb profitot és üzleti sikert érve el.
Kiknek készült a LIBRA 3S?
A LIBRA 3S kifejezetten a kis-, és középvállalkozások szoftverigényeinek megfelelően készült. Azoknak a vállalkozásoknak ajánljuk, akik felismerték, hogy tevékenységük komplexitása szükségessé teszi az átláthatóság megteremtését, a vállalkozásban rejlő tartalékok feltárását.
Akár 20 felhasználó is dolgozhat egyidejűleg a rendszerben. E fölött meggondolandó a Libra6i bevezetése.
Milyen előnyöket nyújt vállalkozásodnak
Magyarország első számú vállalatirányítási rendszere?
1) Cégedre szabott rugalmasságot biztosít
A LIBRA3S egyik legfőbb jellemzője a rugalmasság: az egyes programok (modulok) tetszőleges összeállításban használhatók az adott szervezet igényei szerint.
Egyes ügyfeleink például kizárólag a LIBRA3S Mérleg főkönyvi, vagy a LIBRA3S Számla modult használják egyetlen számítógépen, míg mások minden modult tartalmazó komplex LIBRA3S rendszert üzemeltetnek 20-30 gépből álló hálózaton, akár több telephelyen is.
A Libra3S rendszer számviteli moduljai
Mérleg - Főkönyvi könyvelés modul
Likvid - Folyószámla-kezelő modul
Álló - Tárgyi eszköz kezelő modul
Pénztár - Pénztári modul
Számla - Számlázási modul
2) Értékes időt takarít meg
Az integráltság révén a programok együttműködnek egymással, közös adatbázisból dolgoznak, így nincs szükség többszöri adatbevitelre, korábban felvitt tételek hosszadalmas keresésére.
Bárhol, bárki is vitte be az adatot a rendszerbe, az ott és annak rendelkezésére áll, akinek, és amikor szüksége lehet rá, és megfelelő jogosultsággal rendelkezik. A LIBRA3S jogosultsági rendszere révén minden felhasználó csak olyan adatokat láthat, használhat és módosíthat, amire engedélye van.
3) Költséghatékony működést biztosít
Betanítása és bevezetése nem időigényes: pár naptól néhány hétig terjedhet, amely a kisebb cégek számára kisebb költségterhet jelent.
Nemzetközi vetélytársaival szemben használata nem csak kedvezőbb díjszabása miatt előnyös, a helyi fejlesztés lehetővé teszi, hogy az ügyfelek egyedi igényeire gyorsabban reagáljunk.
Vegyük sorra a további,
LIBRA3 rendszer mellett szóló érveket
4)
ISO 9002 minősített bevezetési támogatás és oktatási rendszer
Nemzetközi és hazai díjak, elismerések
100%-os magyar jogszabályi és alkalmazástechnikai megfelelés
Honos fejlesztés, hazai fejlesztőkkel, hazai felhasználók számára
Felhasználóbarát fejlesztési politika
5)
Több adatbázis kezelése (Multi)
Hálózati és egyedi futtatási lehetőségek
Nyílt adatbázis kapcsolat idegen rendszerekhez online, és batch kapcsolatokkal
6)
Teljes körű vállalatirányítási funkció kínálat
Controlling és cash-flow támogatás
Tetszőleges funkciócsokrok összeállítása
Magyar és külföldi gazdálkodási paraméter beállítási lehetőség
Folyamatosan kezelt terv, költségvetési előirányzat, utókalkuláció
Paralel (pl. idegen) könyvelési számlatükör kezelése
Időszakonkénti, független számlatükör és paraméterezés
Korlátlan számú párhuzamos gazdálkodási, könyvelési időszakokra történő rögzítés, lekérdezés
7)
Modul-rendszerű felépítési lehetőség
Szektor és ágazat független alkalmazási mód
Központi és funkcionális archiválási lehetőség
Többszintű, felhasználóhoz kötött jogosultsági rendszer
Output választási lehetőség további feldolgozáshoz, kommunikációhoz: nyomtatható file, szöveg file, excel tábla, PDF, stb…
Felhasználó által definiálható menüstruktúra és felépítés
Átláthatóság és követhetőség a funkciók és modulok között a teljes bizonylati úton
„Mindenki tud kezelni egy ilyen sokoldalú,
bonyolultnak tűnő rendszert?”
Ez a kérdés a legtöbb ügyfelünkben felmerül, amikor először találkozik egy összetett ügyviteli szoftverrel. A válasz: megfelelő előkészítés, betanítás után igen.
A Libra szoftverek legfontosabb előnye, hogy az eddig különböző programokban, papíron és elektronikusan elvégzett funkciókat csokorba gyűjti, és egyszerűen, egyidejűleg látja el. Így nem megnehezíti, hanem jelentősen megkönnyíti és meggyorsítja a munkát.
A szoftver bevezetésén túl használatának betanítását és a felmerülő problémák megoldását is vállaljuk.
Mennyibe kerül a LIBRA 3S rendszerek bevezetése?
Egy szoftver bevezetésének, a használat betanításának költsége jelentősen függ a vállalat méretétől, a kért modulok számától és a rendszer használóinak számától. Ezért árajánlatunkat mindig cégre szabottan készítjük el.
A kiszállás költségeit átvállaljuk helyetted
A kiszállás költségeit bármely szoftver vásárlása esetén a garancia érvényességének idejére átvállaljuk.
Garancia
Minden szoftver működésére teljes körű, helyszíni garanciát vállalunk. Ez a LIBRA 3S esetében 1 év.
Plusz!
Teljes körű ügyfélszolgálat
Cégünk a szoftver értékesítésén kívül (akár a garanciaidőn túl)
a szoftver cégre igazítását,
gyors betanítását,
folyamatos karbantartását,
a hibák javítását,
a szoftver későbbi követését is vállalja.
A bevezetett rendszerek működtetése alatt folyamatos kapcsolatban állunk a megrendelővel. Mindig ügyfeleink rendelkezésére állunk kérdések, problémák felmerülése esetén.
Ajánlatkérés, ingyenes DEMO és konzultáció
Ne habozz céged hatékonyságának növelésébe fektetni!
Amennyiben a szoftverekkel kapcsolatban kérdésed merült fel, készséggel állunk rendelkezésedre. Kattints az ajánlatkérés menüpontra, ahol azonnal
kérheted ingyenes DEMO szoftver postázását,
felteheted kéréseidet,
ingyenes konzultációs időpontot egyeztethetsz,
árajánlatot kérhetsz bármely szoftver bevezetésére.