Rendelésed során garanciák sorát biztosítjuk neked, hogy ne kelljen csalódnod sem az internetes vásárlásban, sem bennünk.
garantáljuk a széles választékot, mellyel egyetlen kiskereskedésnél sem találkozhatsz
árgarancia: a megrendelés időpontjában látott áron fogja a vásárló az áruját megkapni, függetlenül a – szakmánkban oly gyakori – árváltozásoktól.
garantált 48 órás szállítási idő: Mivel fizikailag létező, készleten lévő termékekből válogatsz, a kiskereskedőnek nem kell azt a márkaképviseletektől beszereznie.
A Gépbolt üzemeltetője, a Juventus Team Computer Kft. mindig is híres volt arról, hogy a számítástechnikai alkatrészek piacán messze elkerülte a bizonytalan helyről származó, rossz minőségű termékeket, és ezek forgalmazását. Ebből adódik, hogy kétes eredetű és minőségű termékek a Gépbolt kínálatában sem tűnnek fel. De sajnos, ami elromolhat, az el is romlik - a legnevesebb gyártók termékeivel is előfordulhat, hogy meghibásodnak.
A termék garancia időtartama
A gyártók az esetek nagy részében egy év garanciát vállalnak az alkatrészekre. Számos termékünk garanciája azonban két, három vagy több évre szól.
Komplett konfiguráció esetében a garancia mint berendezésre és nem mint alkatrészre vonatkozik.
Időtartam szerint megkülönböztetünk különbözőgaranciális időket:
Élettartam garancia
Pl.: Kingston memória modulok
5 év garancia
Pl.: Dialcom modemek
3 év garancia
Pl.: ASUS alaplapok
2 év garancia
LG optikai meghajtók (CD-írók/újraírók, CD-, DVD-meghajtók)
1 év garancia
Más termékekre
A termékek adatlapján és a garancialevélen feltüntettük, hogy a termékre mennyi idő a garancia, és azt hol lehet érvényesíttetni.
A garancia érvényesítése
A Gépboltban vásárolt termékek garanciáját a rendelést teljesítő Gépbolt partneren keresztül, ez esetben a RutinSoft Számítástechnikai Kft-n
keresztül tudod érvényesíteni, tehát kérjük, hogy meghibásodás esetén a RutinSoft Számítástechnikai Kft-t keresd.
Rendkívül fontos, hogy a rendelés átvételekor kapott garancialevelet megőrizd. Szintén őrizze meg a vásárlásról kiállított részletes számlát, amit szintén a Gépbolt partnered – ez esetben a RutinSoft Számítástechnikai Kft - ad át a rendelés teljesítésekor. A termékek többféle garanciával rendelkezhetnek, amelyeknek megfelelően a RutinSoft Számítástechnikai Kft Önnek többféle megoldást kínálhat:
Azon termékek garanciális javítását vagy cseréjét, amire a Gépbolt vállal garanciát, a Gépbolt partnered – a RutinSoft Számítástechnikai Kft - intézi. A hibás darabot szakszervizben bevizsgáltatja, majd szükség esetén a Juventus Team Computer Kft. segítségével kicseréli.
Ha az alkatrészre a gyártó, vagy az importőr vállal garanciát, akkor annak javítását a szakszerviz látja el. Ez esetben az Ön Gépbolt partnere – RutinSoft Számítástechnikai Kft - azt fogja tanácsolni, hogy a termék mellé adott, a Gépboltétól független gyártói garanciapapíron feltüntetett szervizzel vedd fel a kapcsolatot. Ilyen gyártói garancialevéllel rendelkező termékeket sajnos nem áll módunkban bevizsgálni, javítani, cserélni. Garanciális javításokra kizárólag a gyári garanciajegyen feltüntetett szakszervizek jogosultak. (Példa ilyen termékekre és gyári garanciára a HP (Hewlett-Packard) nyomtatók és a különböző monitorok serege.)
A Gépbolt, annak üzemeltetője és partnerei minden esetben arra törekszenek, hogy a garanciális alkatrészek cseréjét, javítását szakszerűen, a legrövidebb idő alatt megoldják. A termékeket a lehető legrövidebb idő alatt bevizsgáljuk, és ha a szerviz szakvéleménye után rossz minősítést kap, és van raktáron, akkor azt természetesen azonnal kicseréljük, ha nincs és nem is várható, akkor helyettesítő terméket ajánlunk fel helyette, vagy jóváírjuk.
A hibásnak ítélt terméket eredeti garanciapapírral, tartozékaival együtt tudjuk csak bevizsgálásra átvenni.
A garanciális ügyintézéseknél minden esetben betartjuk a Fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezéseit.